Xbox: Розробка ігор на платформі .NET. XNA

вторник, 18 ноября 2008, Oleksandr Reminnyi

І хто ж не любить погратись :).

На данний момент "коробка" від Microsoft є чи не найпопулярнішою в світі ігровою консоллю. Величезні ресурси, які витратила Microsoft на її популяризацію та розробку ігор себе виправдовують. Навіть в кожному другому фільмі, де є хоч щось пов'язане з іграми на консолі можна розгледіти зелененький символ X - така собі ненав'язлива реклама.

Цим постом хочу розпочати серію про використання платформи .NET для розробки ігор. Саме завдяки крос- платформеності .НЕТ зараз досить швико можна розробити гру під коробку та портувати її під Win32, чи навіть лінух.... Якщо, звичайно допишите проект МОНО з ще декількома класами :).

Отже все таки, як це зробити?

XNA - набір інструментів, які спрощують розробку ігор. Зараз випуск гри можна здійснити на двох платформах - Win32 та Xbox. В подальшому планується додати платформу Zune.

Вже не терпиться почати?

Для початку потрібно всього нічого :

варіант "профі":

- VS 2005 + SP1

- XNA Game Studio 2.0

варіант "студентський":

- C# 2005 Express + SP1

- XNA Game Studio 2.0.

Все... Ви готові до девелопменту.

Після установки запускаєте вашу VS студію та створюєте проект SpaceWar Windows Starter Kit.

Запускаєте.... - Все, ви створили гру! Приємного дописування. Цікавить - користуйтесь! Запитуйте, пропонуйте теми майбутніх постів.

Компании из статьи


Microsoft Украина


Сайт:
http://www.microsoft.com/ukr/ua/

Microsoft Украина Украинское подразделение компании Microsoft.

Ищите нас в интернетах!

Комментарии

Свежие вакансии